I love you, sayang

I love you, sayang
Me and My Darling Wife, Lily

Sunday, December 27, 2009

Kenduri Eruz & Ewa


Alhamdulillah..siap juga my wife n I settle kan kenduri Wan...a new nick name was bestowed on us..well not actually a nick name but more of a title that we didn't really realize..WEDDING PLANNER...hehehe....buat kat dewan Taman Melewar Green wood..bak some peeps in the same line of business as us...kerja kat Dewan nie 2 kali kerja berat..tapi to Lily and me..sebab kita orang kerja berdua ajer...rasanya statement tu salah...bukan 2 kali kerja tapi 3 - 4 kerja kak oiiii penatnya tak terkata..but the result was more than satisfying...13 hours of work none stop...so u go figure..some people would have gone bonkers to perform such a task..memang mencabar giler...tapi Alhamdulillah berkat kekuatan dan semangat yang diberikanNya..kami berjaya..nak tengok pelamin tak?..scroll bawah k?

No comments:

Post a Comment